تولید محتوا در اینستاگرام چگونه است|چه محتوایی مخاطب را جذب میکند؟

تولید محتوا در اینستاگرام

در مقاله قبلی درباره “بهینه‌سازی تصویر پروفایل، بیوگرافی و لینک در اینستاگرام” صحبت کردیم. در این مقاله به” تولید محتوا در اینستاگرام” می پردازیم. با ما همراه باشید.

تولید محتوا در اینستاگرام و استراتژی تولید محتوا برای به اشتراک گذاشتن!

تولید محتوا در اینستاگرام مانند قلب عمل می کند. ۹۵ میلیون عکس و فیلم به‌طور روزانه در این پلتفرم به اشتراک گذاشته می‌شود، دلیل آن است که بیش از ۵۰۰ میلیون نفر هرروز برنامه را باز می‌کنند. پس محتوای باید در اصلی‌ترین استراتژی شما باشد.

اما چه باید بکنید؟

قبل از اینکه به فکر کردن درباره سبک خود بپردازید، خوب است که یک دید کلی برای نوع محتوایی که قرار می‌دهید، داشته باشید.

برخی از برند‌ها بر روی محصولات خود تمرکز می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، Nike Running اغلب مربیان خود را می‌سازد و تجهیزات را به‌عنوان نقطه کانونی محتویات خود قرار می‌دهد:

درحالی‌که علامت‌های تجاری دیگر مانند WeWork توجه بیشتری به جامعه و فرهنگ خود می‌کنند:

در Buffer، استراتژی بازاریابی اینستاگرام این است که محتوای باکیفیت را که باهدف ایجاد نام تجاری Buffer ارسال می‌کنند. درحالی‌که به‌طور فردی با اعضای جامعه  ارتباط دارند و به قدرت تعاملات و ارتباطات یک‌به‌یک اعتقاددارند.

آن‌ها هشتگ، BufferStories# را ایجاد کردند که به جامعه‌شان اجازه می‌دهد یک داستان در مورد شخصیت‌ها و حرفه‌های پرشور را بگویند و صحبت کنند. اینستاگرام یک محیط فوق‌العاده برای محتوای کوتاه فرم است، اما امکان تولید محتوای مرتبط با محتوای طولانی هم وجود دارد. مخاطبان Buffer کاملاً به داستان‌های پرشور دیگران پاسخ داده‌اند.

هیچ قانون سخت یا سریعی برای استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام وجود ندارد زیرا این موضوع از یک کسب‌وکار به کسب‌وکار دیگر متفاوت است. مهم این است که تمرکز بر تولید محتوا در اینستاگرام باشد که با مخاطبان و اهداف شما هماهنگ باشد. این موضوع با تعریف ستون‌های مطالب شما شروع می‌شود.

ستون‌های مطالب خود را بسازید!

هر کسب‌وکار، بدون توجه به‌اندازه ، صنعت یا مکانش، دارای محتوای بالقوه و درخشان برای به اشتراک گذاشتن در اینستاگرام است. داستان‌هایی از کارکنان شما، محتوای متمرکز بر فرهنگتان و یا اطلاعاتی جالب درباره محصولتان است، مجموعه‌ای از فرصت‌ها و موضوعات موردعلاقه برای فیلم‌ها و عکس‌های شما وجود دارد.

بعضی مثال‌های ستون‌های محتوا عبارت‌اند از:

  • محتوای پشت‌صحنه
  • محتوای ایجادشده توسط کاربر
  • دموی محصول / ویترین
  • آموزش (به‌عنوان‌مثال بهترین راهنمایی‌های رسانه‌های اجتماعی)
  • فرهنگ متمرکزشده (نشان‌دهنده سمت انسان از شرکت شما)
  • سرگرم‌کننده / خوش‌تیپ
  • داستان مشتریان
  • آشنایی مشتری با تیم شما
  • شرکت‌های عضو تیم شما

شما می‌توانید برای تولید محتوا در اینستاگرام ، یک دفترچه یادداشت را بازکنید و برخی از ایده‌هایتان را بنویسید. با این کار برخی از ارزش‌های کلیدی شرکت را یادداشت می‌کنید، و همیشه همه‌چیز را به یاد خواهید داشت. پس‌ازآن شما می‌توانید شروع کنید به ایده پردازی درباره تولید محتوا در اینستاگرام .

برای مثال در Buffer، موضوعات زیر هست:

  • محتوای ایجادشده توسط کاربر
  • شیوه زندگی دیجیتال
  • بهره‌وری و انگیزه

۳ برند موفق در اینستاگرام و ستون‌های محتوا آن‌ها

۱٫Saturday Night Live

اینستاگرام Saturday Night Live بر دو ستون کلیدی تمرکز دارد : گرفتن طرفداران در پشت‌صحنه نمایش و به اشتراک‌گذاری کلیپ‌های منحصربه‌فرد. زمانی که طرفداران اینستاگرام آن‌ها را بررسی می‌کنید ،  می‌توانید انتظار برای دیدن عکس سرگرم‌کننده و یا ویدئویی از ستاره SNL موردعلاقه خود را در آن‌ها ببینید.

۲٫FedEx

FedEx شامل عکس‌هایی است که در رابطه با موضوع رانندگان فدرال اکسپرس، وانت و هواپیماهاست. آن‌ها اغلب تصاویری را که توسط پیروانشان به اشتراک گذاشته‌شده‌است نیز ارائه می‌دهند . یک‌راه عالی برای نگه‌داشتن طرفداران خود در تماشای وسایل نقلیه FedEx برای عکس گرفتن، تغذیه آن‌ها همچنین موجی از عکاسی هنری است.

۳٫Oreo

Oreo محصول خود را در قلب محتوای اینستاگرام خود قرار داده و مدیریت می‌کند تا به طریقی سرگرم‌کننده و جذاب باشد. آن‌ها اغلب از کپی سرگرم‌کننده درون تصاویر خود استفاده می‌کنند و از زمینه‌های پر جنب‌وجوش و صاف استفاده می‌کنند تا پست‌هایشان را در اینستاگرام برجسته‌نمایند.

چه استوری در استراتژی محتوا شما مناسب است؟

Instagram Stories یک ویژگی است که کاربران را قادر می‌سازد عکس‌ها و فیلم‌هایی را که بعد از ۲۴ ساعت از بین می‌روند، ارسال کنند.

بیش از ۴۰۰ میلیون حساب کاربری هرروز از استوری استفاده می‌کنند. محتویات داستان‌ها تمام صفحه است و می‌توان با ابزارهای خلاقانه شگفت‌انگیز مانند برچسب‌ها، emojis و GIF ها آن‌ها.

تحقیقات اینستاگرام نشان می‌دهد که مردم به دو دلیل اصلی استوری می‌گذارند:

  1. هنگامی‌که آن‌ها می‌خواهند ببینند که در حال حاضر کدام‌یک از دوستانشان آنلاین هستند و استوری را می‌بینند، نشان می‌دهد که استوری ها به‌عنوان راهی برای جذب افراد در زمان واقعی عمل می‌کنند.
  2. هنگامی‌که آن‌ها می‌خواهند محتوای ناپایدار و معتبر را ببینند . این می‌تواند به معنای لحظات روزمره یا حتی “غیر لحظه‌ها” باشد.

برای برندها، این‌یک فرصت برای برقراری ارتباط با مخاطبین خود درراه‌های خبری ایجاد می‌کند. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید از استوری ها برای به اشتراک گذاشتن لحظات روز به‌روز در کسب و کار خود مانند آژانس طراحی، AJ & Smart استفاده کنید:

تولید محتوا در اینستاگرام

جوابی بنویسید:

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی منتشر نخواهد شد.

اسلایدر سایدبار

درباره ما

درباره ما

با توجه به اهمیت رو به رشد مسائلی چون فناوری نوین و مهندسی همچنین تجاری سازی ایده ها در عصر امروز elmono قصد دارد با ایجاد فضایی منحصر به فرد و هوشمندانه و ارائه الگوها و سیستم های نوین به شما قدرت کنترل و ارزش آفرینی انچه را که می دانید اعطا کند در این راستا ما برآنیم با ارائه راه حل های جدید و به اشتراک گذاری اطلاعات علمی پاسخگوی نیازمندی های شما در حوزه های علمی و کسب ثروت از ایده های نو باشیم.