تولید محتوا منسجم و رسیدن به نتایج استثنایی در اینستاگرام!

تولید محتوا

تولید محتوا

تولید محتوا اصلی ترین بخش برای فعالیت در رسانه های اجتماعی است. همانطور که در مقاله قبل گفتیم جذب مخاطیبن با تولید محتوا رابطه مستقیم دارد. اکنون ما میدانیم چه محتوایی برای دنبال کنندگان پیج ما جذاب است.

شما نباید همه پست های خود را از محصولات و خدماتتان بگذارید. با این کار به مخاطبتان این حس را منتقل می کنید که شما فقط به دنبال فروش و سود بیشتر برای خودتان هستید. شما باید در مناسبت های خاص (عزاداری و یا جشن ها) با مخاطبان خود همراه باشید.

در این مقاله به بررسی ۷ نکته کلیدی درباره تولید محتوا در اینستاگرام می پردازیم. با ما همراه باشید.

۱٫راهنمای سبک و استایل

یکی از مهمترین بخش های استراتژی رسانه های اجتماعی، راهنمای سبک و استایل است. چرا این مساله اینقدر مهم است؟

زیرا باید از هماهنگی در همه کانال های بازاریابی و در هر محتوایی که تولید می کنید، اطمینان داشته باشید.

راهنمای سبک شامل تمام اطلاعات لازم برای تولید محتوا از ابتدا تا انتهاست. هنگامی که به اینستاگرام می آیید باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • ترکیب بندی
  • ترکیب رنگ ها
  • فونت
  • فیلترها
  • عنوان ها
  • هشتگ ها

۲٫ترکیب بندی

ترکیب به منظور قرار دادن یا ترتیب عناصر بصری یا مواد تشکیل دهنده در یک اثر هنری است و متمایز از موضوع یک کار است.

ترکیب می توانند شامل موارد زیر باشد:

  • رنگ پس زمینه جامد
  • تمرکز اصلی تصویر تنظیم شده به قانون سوم
  • فضای اضافی در بالا / پایین برای متن

 

۳٫ترکیب رنگ

انتخاب یک ترکیب رنگ کمک خواهد کرد که پست های شما در اینستاگرام سازگار و متمرکز باشد. داشتن یک ترکیب رنگ به این معنا نیست که شما فقط باید این رنگ ها را استفاده کنید، اما به پست هایتان کمک می کند که احساس خوبی را منتقل کنند.

Frooti، بزرگترین مارک نوشیدنی در هند، از اینستاگرام برای نشان دادن شخصیت های مشخص برند خود استفاده می کند. بخش اصلی این زیبایی شناسی ترکیب رنگ پر جنب و جوش است که توسط نام تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید محتوا

در مقابل، Everlane از ترکیب رنگی بسیار نرم تر در اینستاگرام استفاده می کند، با نگاه صادقانه خود به رنگ خاکستری / سیاه / سفید صادق است.

تولید محتوا

۴٫فونت

اگر شما قصد دارید چیزی را نقل کنید و یا متنی روی تصاویر خود بگذارید و آن را در اینستاگرام انتشار دهید، باید فونت ها را با نام تجاری خود حفظ کنید، همچنین فونت های مشابهی که در وب سایت و یا سایر مواد بازاریابی استفاده کنید.

Headspace یک نمونه عالی از حفظ فونت در پست ها است. به طور منظم پست های مبتنی بر متن را به اشتراک می گذارد و طرفداران می توانند فورا محتوای Channel را در فید خود تشخیص دهند.

۵٫فیلترها

فیلترهای اینستاگرام می توانند عکاسان آماتور را به عکاسان حرفه ای تبدیل کند و حس مثبتی به آنها دهد. اگر دستگاه عکاسی با کیفیت بالا و یا نرم افزار ویرایش نداشته باشید، این یک روش عالی برای افزایش عکس های خوب شماست.

فیلترها می توانند به طور چشمگیری احساس یک عکس یا ویدیو را تغییر دهند، بنابراین مهم است که فقط از چند مورد استفاده کنید که احساس می کنید نام تجاری بهتری برای شما می سازند؛ و تعداد کمی آن را انتخاب کرده اند. با استفاده از یک فیلتر دیگر برای هر پستی می توانید فید اینستاگرام را به سرعت تغییر دهید.

 

۶٫زیرنویس (Caption)

کپشن در اینستاگرام به ۲۲۰۰ کاراکتر محدود می شود.کپشن در زیر هر پست اینستاگرام فرصتی برای تولید محتوای بهتر و ارزشمندتر را فراهم می کنند و بسیاری از برندها از آن استفاده می کنند. بعضی از افراد انتخاب می کنند که به نوشتن عنوان مکان برای به اشتراک گذاری داستان ها و وبلاگ نویسی اکتفا کنند؛ بعضی دیگر از آنها برای اضافه کردن یک عنوان کوتاه و شفاف به پست استفاده می کنند و برخی دیگر از زیرنویس ها برای ارسال سؤالات و تشویق پاسخ ها استفاده می کنند.

Mailchimp به خاطر صدای منحصر به فرد آن شناخته شده است (آنها حتی یک وبسایت اختصاصی دارند) و لحن سرگرم کننده خود را نیز به عنوان زیرنویس اینستاگرام به کار می برند:

تولید محتوا

۷٫هشتگ ها

هشتگ ها یک روش واحد برای جمع آوری اطلاعات در بسیاری از سیستم عامل های اجتماعی شده اند. هشتگ ها افراد را قادر می سازند محتوای و حساب ها را دنبال کنند.

تحقیقات از Track Maven دریافتند که پست هایی با بیش از ۱۱ هشتگ تمایل دارند که بیشتر درگیر شوند:

تولید محتوا

بهتر است تحقیقات خود را انجام دهید و ببینید مردم از کدام هشتگ در بازار رقابتی شما استفاده می کنند؛ و شما هم از هما هشتگ در زیر پست های خود استفاده کنید. اگر تازه کار هستید میتواند از هشتگ های بزرگ در زیر پست هایتان استفاده کنید با این کار شما بیشتر دیده می شوید.

هشتگ ها امکان دسته‌بندی پست‌هایتان را نیز به شما می‌دهند. مثلاً با قرار دادن هشتگ خاص به یک نوع محصول، مخاطب شما به‌راحتی آن را پیداکرده و اطلاعاتش را مطالعه می‌کند ولی اگر کسی جز شما از این هشتگ استفاده کند دسته‌بندی شما به هم می‌خورد؛ زیرا هشتگ یک‌چیز عمومی است و همه امکان استفاده از آن را دارند.

جوابی بنویسید:

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی منتشر نخواهد شد.

اسلایدر سایدبار

درباره ما

درباره ما

با توجه به اهمیت رو به رشد مسائلی چون فناوری نوین و مهندسی همچنین تجاری سازی ایده ها در عصر امروز elmono قصد دارد با ایجاد فضایی منحصر به فرد و هوشمندانه و ارائه الگوها و سیستم های نوین به شما قدرت کنترل و ارزش آفرینی انچه را که می دانید اعطا کند در این راستا ما برآنیم با ارائه راه حل های جدید و به اشتراک گذاری اطلاعات علمی پاسخگوی نیازمندی های شما در حوزه های علمی و کسب ثروت از ایده های نو باشیم.