چگونه تصویر پروفایل ، بیوگرافی و لینک خود را در اینستاگرام بهینه سازی کنیم؟

 

پروفایل

مقدمه

در مقاله قبلی ” پلتفرم اینستاگرام و ایجاد استراتژی بازاریابی“را بررسی کردیم. اکنون شما اهداف خود را در ذهن دارید و می دانید که مخاطبان شما در اینستاگرام فعال هستند و شما را دنبال می کنند، پس می توانید شروع به ساختن اکانت خود در اینستاگرام کنید. گام اول شما بهینه سازی پروفایل پیج اینستاگرامتان است.

کلیدهایی برای به حداکثر رساندن بازدید از پروفایل ، بیوگرافی و لینک سایت شما

 

مشخصات اینستاگرام شما اساسا صفحه اصلی شما در پلتفرم است. این فضا شما را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات کمی در مورد کسب و کار شما فراهم می کند و همچنین فرصتی استفاده از ترافیک به وب سایت شما می دهد. در این مقاله ما شما در به حداکثر رساندن مشخصات نمایش و بیوگرافی راهنمایی می کنیم.

بیو گرافی شما

شرح مشخصاتتان باید مرتبط با نام تجاری شما باشد ، آنچه برای اشتراک در اینستاگرام انتخاب می کنید باید نماینده کسب و کار شما باشد تا به دنبال کنندگانتان به عنوان یک شرکت نشان دهید. اکثر کسب و کارها شامل موارد زیر می باشند:

  • برچسب یا شعار برند (به عنوان مثال “Nike Just Do It”)
  • خلاصه ای از اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید

برخی از برند های بزرگ نیز انتخاب می کنند که یک نام تجاری را در بیوگرافی خود قرار دهند (به عنوان مثال، نایک بسکتبال).

در اینجا چند نمونه را ببینید:

Unbounce:  پروفایل

Sheraton Hotelsپروفایل

Nike Basketball:پروفایل

تصویر پروفایل

تصویر پروفایل شما یکی از مهمترین بخش های اینستاگرام شماست و بهترین روش برای نشان دادن نام تجاری در اینستاگرام است. هنگامی که کسی یکی از پست های شما را در پروفایل شما میبیند، اگر نام تجاری بلافاصله قابل تشخیص باشد، عالی است.

برای بسیاری از برند ها این به معنای استفاده از یکی از سه گزینه است:

  • لوگو
  • Logomark (لوگو، بدون هیچ کلمه ای)
  • طلسم ( چیز خوش یمن)

در Buffer این کار را ساده در نظر می گیرند و از Logomark استفاده می کنند .

 

لینک سایت شما

بر خلاف بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر، اینستاگرام به شما اجازه نمی دهد لینک ها را به هر پست اضافه کنید. در عوض، فقط یک پیوند را دریافت می کنید، و آن در پروفایل شماست. اگر چه در حساب با بیش از ۱۰،۰۰۰ دنبال کننده می توانید لینک ها را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

اکثر شرکت های تجاری تمایل دارند از این لینک استفاده کنند تا ترافیک را به صفحه اصلی خود منتقل کنند و این لینک همچنین می تواند یک راه اصلی برای هدایت ترافیک از اینستاگرام به صفحات مربوط یا محصوالت منحصر به فرد باشد.

گری وینچوک این کار را در صفحه‌نمایش خود انجام می‌دهد و این کارش بسیار تأثیرگذار است. هر زمان که او یک محتوای آنلاین را منتشر می‌کند، وی تصویر اینستاگرام یا تصویر مربوطه را به اشتراک می‌گذارد و لینک را در Bio خود به‌روز می‌کند تا آن را منعکس کند.

 

 

جوابی بنویسید:

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی منتشر نخواهد شد.

اسلایدر سایدبار

درباره ما

درباره ما

با توجه به اهمیت رو به رشد مسائلی چون فناوری نوین و مهندسی همچنین تجاری سازی ایده ها در عصر امروز elmono قصد دارد با ایجاد فضایی منحصر به فرد و هوشمندانه و ارائه الگوها و سیستم های نوین به شما قدرت کنترل و ارزش آفرینی انچه را که می دانید اعطا کند در این راستا ما برآنیم با ارائه راه حل های جدید و به اشتراک گذاری اطلاعات علمی پاسخگوی نیازمندی های شما در حوزه های علمی و کسب ثروت از ایده های نو باشیم.