نظرات بازاریابان درباره پلتفرم اینستاگرام و ایجاد استراتژی بازاریابی

پلتفرم اینستاگرام

بازاریابان درباره پلتفرم اینستاگرام چه می گویند؟

بازاریابان افرادی هستند که از اینستاگرام استفاده می کنند تا نتایج کسب و کار خود را بهبود بدهند.

مایک هایز، مدیر بازاریابی دیجیتال Ben & Jerry : “از زمان راه اندازی این برنامه ما دیدیم که پلتفرم اینستاگرام شگفت انگیزست. ما ارتباط خوبی با طرفداران داریم و داستان را به صورت بصری به ما نشان می دهد.”

جسیکا لوریا، مدیر ارتباطات برند  chobani :”پلتفرم اینستاگرام برای Chobani عالی عمل کرده است و به ما نشان می دهد که چگونه مردم واقعا از محصول ما استفاده می کنند و روش های جدیدی را برای لذت بردن از آن ها الهام می گیریم. ”

راشل جی سیلور، مدیر، بازاریابی اجتماعی و استراتژی محتوا، Birchbox: ” پلتفرم اینستاگرام باعث شده در میان مشتریان فعلی مؤثر و مفید باشیم.”

چندی پیش اینستاگرام به افتخار یک میلیارد کاربر خود و در تلاشی واضح برای به چالش کشیدن یوتیوب در حوزه‌ی ویدیو، IGTV را ایجاد کرد.این پلتفرم اینستاگرام هم به صورت اپلیکیشن جدا و هم در داخل اینستاگرام قرار داده شد. حالا کاربران می‌توانند آگاهانه ساعت‌ها وقت خود را صرف تماشای ویدیو کنند؛ درست مثل همان کاری که روی یوتیوب انجام می‌دهند.

IGTV را باید از جهات مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم که در مقاله ای جدا به آن می پردازم.

فرمول موفقیت نمایش اینستاگرام

موفقیت کسب و کارها در اینستاگرام بیش از انتشار چند تصویر زیبا است. شما باید خود را با الگوریتم ها هماهنگ کنید تا شما را به همه مخاطبانتان نشان دهد. شما همچنین باید عناصر زیر را داشته باشید:

  • دید و استراتژی روشن
  • فرکانس دائمی
  • آشنایی با مخاطبان شما
  • سبک بصری صحیح

هنگامی که این مواد را با هم ترکیب می کنید، اینستاگرام می تواند نتایج بسیار خوبی برای کسب و کار شما ارائه دهد.

Madewell یک نمونه عالی از بازاریابی خلاق اینستاگرام است. نام تجاری مد، مخاطبان بسیار جذاب در اینستاگرام (بیش از ۷۰۰،۰۰۰ طرفدار و ۷،۰۰۰ تا ۱۰،۰۰۰ لایک در هر پست) جمع شده اند. این پلت فرم برای آنها یک کانال بازاریابی کلیدی است که آنها را قادر می سازد تا روزانه با هزاران نفر از مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند.

بنابراین، Madewell و سایر مارک های موفق چگونه در اینستاگرام ظاهر می شوند؟ آن ها از استراتژی بازاریابی استفاده کردند.

ایجاد استراتژی بازاریابی در اینستاگرام

چرا در اینستاگرام هستید؟ ۱ یا ۲ تا از اهداف اصلی خود را انتخاب کنید. آیا شما آماده اید تا اینستاگرام جدید خود را داشته باشید و اولین پست خود را به اشتراک بگذارید؟

به دنبال افزایش حضور در پلتفرم اینستاگرام، مهم است که با اهداف روشن در ذهن شروع کنید. اهداف تعیین شده به شما کمک خواهد کرد که استراتژی خود را در اینستاگرام تعریف کرده و محتوا ایجاد کنید . این موضوع به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

در اینجا برخی از مواردی که برندها ، تیم ها و افراد تمایل به آن دارند:

  1. نمایش محصولات خود یا خدمات
  2. ساختن جامعه هدف
  3. آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید
  4. نمایش فرهنگ و ارزش های شرکت شما
  5. تبلیغات به مشتریان بالقوه
  6. افزایش وفاداری نام تجاری
  7. اشتراک اخبار و به روز رسانی های شرکت

بهتر است یک یا دو هدف از لیست بالا یا یک هدف سفارشی برای خود انتخاب کنید. برای کمک به تصمیم گیری درباره اهداف و اینکه کدام یک مناسب شماست، می توانید سوالات زیر را در نظر بگیرید:

  • چرا باید از اینستاگرام برای بیزینس خود استفاده کنید؟
  • چگونه اینستاگرام به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی کمک می کند؟
  • چقدر زمان یا بودجه می توانید به اینستاگرام اختصاص دهید؟
  • چگونه اینستاگرام چیزی به سیستم عامل های دیگر شما ارائه می دهد؟

در Buffer دو هدف اصلی برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام وجود دارد. هدف اصلی آن ها ایجاد و پرورش یک انجمن مشارکت کننده از کاربران و حامیان Buffer است.

هدف اول : رسیدن به کار و اعمال کار اعضای جامعه در هر هفته است. اگر Buffer این کار را انجام می دهد. هرسال ۵۲ هفته است. که آنها با ۲۰۸ تا ۳۱۲ نفر از اعضایشان یک به یک ارتباط برقرار کرده اند.

هدف دوم : استراتژی بازاریابی اینستاگرام آنهاست که به طور مداوم در هر یک از پست ها افزایش تعامل داشته باشند. در حال حاضر نرخ مشارکت یا اینگیجمنت Buffer (میانگین مشارکت در پست / تعداد پیروان) حدود ۱٫۷۵٪ است که کمی بالاتر از استاندارد صنعتی است.آنها با تمرکز بر تولید محتوای اینستاگرام و بالاترین کیفیت نرخ مشارکتشان را بالاتر می برند.

چه کسانی مخاطبان شما در اینستاگرام هستند؟

آمار جمعیتی را جستجو کنید بازاریابی در مورد ارائه پیام درست، به مردم مناسب، در زمان مناسب است. کلیک کنید. تحقیقات Pew تجزیه تحلیل‌های جمعیت‌شناسی اینستاگرام منتشر کرده را ببینید :

پلتفرم اینستاگرام

سن و جنس کاربران اینترنت در اینستاگرام

تقریباً نیمی از بزرگ‌سالانی که از اینترنت استفاده می‌کنند ۱۸ تا ۲۹ ساله (۵۳٪) از اینستاگرام استفاده می‌کنند. در اینجا، تجزیه کامل گروه‌های سنی:

  • ۵۳ درصد از افراد ۱۸ تا ۲۹ ساله اینستاگرام استفاده می‌کنند
  • ۲۵ درصد از ۳۰-۴۹ ساله از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
  • ۱۱٪ از افراد ۵۰-۶۴ ساله از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
  • ۶٪ از افراد ۶۵+ از اینستاگرام استفاده می‌کنند

همچنین، کمی بیشتر از کاربران اینستاگرام زن هستند:

  • ۲۹ درصد زنان آنلاین از اینستاگرام استفاده می‌کنند
  • ۲۲٪ از مردان آنلاین از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
موقعیت کاربران اینستاگرام
  • ۲۸درصد کاربران اینستاگرام در مناطق شهری زندگی می‌کنند.
  • ۲۶ درصد کاربران اینستاگرام در مناطق حومه زندگی می‌کنند.
  • ۱۹٪ کاربران اینستاگرام در مناطق روستایی زندگی می‌کنند
مشخصات تحصیلی کاربران اینستاگرام
  • ۳۱درصد از کاربران اینستاگرام برخی از تجربه کالج را دارند.
  • ۲۴ درصد از کاربران اینستاگرام فارغ‌التحصیلان کالج هستند.
  • ۲۳ درصد از کاربران اینستاگرام درجه‌بندی دبیرستان یا کمتر هستند.
درآمد جمعیتی درآمد اینستاگرام
  • ۲۸% از بزرگ‌سالان کمتر از ۳۰،۰۰۰ دلار
  • ۲۶ درصد از بزرگ‌سالان بیش از ۷۵،۰۰۰ دلار
  • ۲۶٪ از بزرگ‌سالان ۵۰،۰۰۰ تا ۷۴،۹۹۹ $ هستند
  • ۲۳ درصد از بزرگ‌سالان ۳۰ هزارتا ۴۹ ۹۹۹ دلار

 

جوابی بنویسید:

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی منتشر نخواهد شد.

اسلایدر سایدبار

درباره ما

درباره ما

با توجه به اهمیت رو به رشد مسائلی چون فناوری نوین و مهندسی همچنین تجاری سازی ایده ها در عصر امروز elmono قصد دارد با ایجاد فضایی منحصر به فرد و هوشمندانه و ارائه الگوها و سیستم های نوین به شما قدرت کنترل و ارزش آفرینی انچه را که می دانید اعطا کند در این راستا ما برآنیم با ارائه راه حل های جدید و به اشتراک گذاری اطلاعات علمی پاسخگوی نیازمندی های شما در حوزه های علمی و کسب ثروت از ایده های نو باشیم.