کمبود مهارت بازاریابی دیجیتال در استرالیا چه چیزی به ما می آموزد؟

مهارت بازاریابی

مقدمه

Gary Nissim یک انگلیسی-استرالیایی استکه عاشق هر دو کشور جدید و صنعتش، بازاریابی دیجیتال وصنایع است .

وقتی که برای اولین بار وارد استرالیا شد ، به سرعت متوجه شد که بازاریابی دیجیتال توسط واردات پشتیبانی می شود، اغلب POM ها مانند وی با تمرکز کمی بر پرورش استعدادهای محلی این کار را می کردند.

مهارت بازاریابی
Gary Nissim

در آن زمان صنعت مساله نبود و چند دلیل کلیدی وجود داشت. سرمایه گذاری رسانه ها در کانال های دیجیتال بسیار کم بود. از آن زمان سال ها گذشته است، اما کمبود تمرکز در رشد استعدادهای محلی و مهارت بازاریابی همچنان باقی است.

یکی از بزرگترین شبکه های آژانس های رسانه ای استرالیا WPP است. این شبکه سال گذشته اعلام کرد که بیش از ۵۰ درصد از سرمایه گذاری های  مشتریان خود در بازاریابی دیجیتال است.

LinkedIn اعلام کرده است که در سطح جهانی بیش از ۶۰ درصد از ۲۰ کارفرمای با مهارت به دنبال کار در زمینه های مربوط به بازاریابی دیجیتال هستند.

نیسیم میگوید چگونه صنعتی که پویا و نوآورانه است، تا کنون تغییری نکرده است. امروزه می بینیم که در استرالیا حقوق برای معامله گران دیجیتال ماهر، در حال افزایش است. اما اشتیاق استرالیایی ها برای وارد کردن استعدادهای خارجی کاهش نیافته است.

علاوه بر این، انها همچنان تمرکز بر رشد استعدادهای محلی کشورشان را نادیده می گیرند. در صورتی که می توانند بر روی آنها سرمایه گذاری کنند و مهارت بازاریابی استعداد های کشورشان را تقویت کنند

آیا این مسئله فقط مشکل استرالیا است؟

گری نیسیم  از همکارانش که در کشورهای دیگر کار می کنند، نام می برد و می گوید این موضوع از انگلستان تا ایالات متحده آمریکا و از کره تا بنگلادش وجود دارد و یک مساله جهانی است.

موسسه بازاریابی دیجیتال ” Skills Gap Study ”  معتقد است که تنها ۳۸ درصد از آمریکایی ها مهارت بازاریابی دیجیتال دارند و در این زمینه کار می کنند.

آنها بر اساس یک بازبینی بعد آزمون، به سطح خوب و مورد تایید می رسند. این عدد درانگلیس ۳۷ درصد است. کمیسیون بریتانیا و اروپا این موضوع را جدی گرفته است. آنها مطالعات گسترده ای را درباره مهارت بازاریابی دیجیتال انجام داده اند.

نیسیم معتقد است که فقط مهارت و یا دانش فنی کافی نیست. تغییرات گسترده ای در این زمینه باید صورت گیرد ، وی می گوید تغییر نقطه شروع است.

با این حال، سخنرانان بازاریابی باید بازاریابی دیجیتال، ارائه دهندگان فناوری و رسانه ها را تمرین کنند.

که این کار به به ایجاد موارد آموزشی و تدریس در مورد فعالیت های روزمره کمک می کند.

مهمتر از همه، تیم های حرفه ای شروع به تحصیل در رشته های غیر بازاریابی می کنند.

که مهارت های آنها در زمینه بازاریابی دیجیتال بسیار ارزشمند و کاربردی است.

• آمار برای همه کسانی که داده های بزرگ و پروژه های تجزیه و تحلیل انجام می دهند.
• روزنامه نگاری برای رفع تشنگی بازاریابی محتوا است.
• حسابداری برای جمع آوری روند یک حساب رسانه ای است.

کنفرانس دستیابی به مهارت بازاریابی دیجیتال

کنفرانسی در ماه می برگزار شد که هدف آن آموزش دادن به دانشجویان NSW  بود. موضوع آن چگونگی دستیابی به مهارت بازاریابی دیجیتال و انتظارات از کار در صنعت بود.

آمار این کنفرانس جالب می گوید:

۹۷ درصد از دانشجویان معتقد بودند که دانشگاه خود نیاز به تمرکز بیشتر بر بازاریابی دیجیتال دارد.

۸۶ درصد از دانشجویان گفتند احتمال دارد که پس از شرکت در این رویداد، یک حرفه ، حرفه ای را دنبال کنند.

۱۰۰ درصد نمایندگان گفتند که این رویداد، دانش بازاریابی دیجیتال را افزایش داد.

وضعیت دانشجویان بازاریابی دیجیتال در استرالیا

در استرالیا دانشجویان که در مورد بازاریابی دیجیتال می خوانند ، به وضوح شغل ندارند.

آنها نمی توانند صنعت را پوشش دهند، اما می توانند با آژانس های بزرگتر ، شرکت های فناوری و شرکت هایی برای توافق در معیار های حقوق و دستمزد کار کنند.

نیسیم می گوید: ما می توانیم به جای جذب کارکنان بر اساس شایستگی ،به کیفیت کار و محصول، فرهنگ و مزایا، توسعه حرفه ای و آموزش بپردازیم.

انجمن صنفی باید با دانشگاه ها تعامل داشته باشد تا جذب استعداد با یک ترکیب خوب ومناسب انجام شود. برخی از دانش آموزان نمی دانند که مهارت بازاریابی دیجیتال ، گزینه ی مناسبی برای آنهاست. پس بهتر است که آنها را مطلع سازیم و آموزش های لازم را به انها بدهیم.

آنها از رویداد Digital Cadets سه فارغ التحصیل دارند که یکی از آن ها بازاریابی است. یکی  لیسانس کسب و کار و دیگری لیسانس علوم کامپیوتر دارد. بدون این رویداد آیا آنها در حرفه بازاریابی دیجیتال پیشرفت می کردند؟

آموزش بازاریابی دیجیتال صرفا در کلاس درس انجام نمی شود. بلکه نیاز به ابزار و وظایف دارد تا تکرار شوند .

مهارت بازاریابی

سخن پایانی Gary Nissim

اگر صنعت بتواند دوره ای داشته باشد که در آن ما برای پایدار بودن تلاش کنیم، راه طولانی ای در پیش خواهیم داشت. پس فرصت داریم تا استراتژی های جدید بازاریابی را پیش بینی و به کار گیریم و بیشتر خودکفا باشیم.

این موضوع هنگامی که در انجمن های عمومی مطرح می شود، معمولا هیچ راه حلی برای آن ارائه نمی شود. این موضوع باید در جلسات صنعت، نشریات، وبلاگ ها و ملاقات ها و مرکز باشد. من فقط امیدوارم شروع کنیم که مسئله را جدی بگیریم و اقداماتی را برای حل آن انجام دهیم.

جوابی بنویسید:

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی منتشر نخواهد شد.

اسلایدر سایدبار

درباره ما

درباره ما

با توجه به اهمیت رو به رشد مسائلی چون فناوری نوین و مهندسی همچنین تجاری سازی ایده ها در عصر امروز elmono قصد دارد با ایجاد فضایی منحصر به فرد و هوشمندانه و ارائه الگوها و سیستم های نوین به شما قدرت کنترل و ارزش آفرینی انچه را که می دانید اعطا کند در این راستا ما برآنیم با ارائه راه حل های جدید و به اشتراک گذاری اطلاعات علمی پاسخگوی نیازمندی های شما در حوزه های علمی و کسب ثروت از ایده های نو باشیم.