چرا باید همه بیزینس ها در اینستاگرام فعالیت داشته باشند؟

 

اینستاگرام

در مقاله قبل به معرفی”۸ راه دیجیتالی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی و ماندگاری برند” پرداختیم. در این مقاله به اهمیت اینستاگرام در جذب مخاطبین بیزینس شما می پردازیم. با ما همراه باشید.

مقدمه

در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸، Instagram اعلام کرد ماهانه ۱ میلیارد کاربر  در این اپلیکیشن فعال هستند و این تعداد همچنان با سرعت زیادتری از فیس‌بوک، توییتر و اسنپ چت در حال رشد است . به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، چرا شما در جایگاهی نباشید که بتوانید به‌صورت رایگان به ۱ میلیارد نفر دنبال کننده برسید؟

اینستاگرام

استفاده از اینستاگرام آسان است. کاربران تصاویر، ویدئو و نظرات تأثیرگذار خود را با مخاطبین خود به اشتراک می‌گذارند و آن‌ها لایک می‌کنند یا کامنت می‌گذارند.

 فرهنگ هشتگ در توییتر ایجاد شد و در اینستاگرام به سطح کاملاً جدیدی رسیده است، که باورکردنی نیست.کاربران به‌طور مرتب روی هشتگ‌هایی که مربوط به آن‌ها هستند کلیک می‌کنند. شما به‌عنوان یک کاربر از طریق یک غذا از یک هشتگ خاص عبور می‌کنید، پست شما و درنتیجه شرکت شما ممکن است کشف شود. قرار گرفتن در معرض این امر می‌تواند به ایجاد آگاهی و اعتماد در کسب‌وکار شما کمک کند.

به‌طور مداوم صاحبان کسب‌وکار و بازاریابان شکایت دارند که هیچ‌کس دیگر پست‌های فیس‌بوک خود را نمی‌بیند. فیس‌بوک چند سال پیش الگوریتمش را تغییر داد. به‌طوری‌که پست‌های تجاری به همه مخاطبان نمایش داده نمی‌شدند و تنها تعداد کمی یک پست را مشاهده می‌کردند مگر اینکه یک کسب‌وکار برای تبلیغات هزینه‌ای پرداخت کند.

اینستاگرام ، متعلق به فیس‌بوک است. ولی هنوز پست‌های تجاری را نمایش می‌دهد. ولی اگر مانند فیس‌بوک شود به‌احتمال‌زیاد پست‌های تجاری را فقط به نزدیک‌ترین دوستان نشان می‌دهد. شما تا زمانی که محتوای آموزشی مفید باشد و یا اطلاعاتی را که مردم می‌خواهند را به اشتراک بگذارید، همچنان نشان داده می‌شوید.

نام تجاری خود را بسازید

در حال حاضر اینستاگرام ابزار خوبی برای فروش مستقیم نیست. و باید به‌عنوان یک ابزار برای کسب آگاهی و ساختن نام تجاری شما موردتوجه قرار گیرد. به اشتراک‌گذاری محتوا مناسب باعث می‌شود که مردم دلیلی برای اتصال به شرکت شما داشته باشند همچنین باعث می‌شود که نام شما در میان دوستانتان و مردم پخش شود.

روند کارتان را بررسی کنید

اینستاگرام یک مکان عالی برای شناختن مشتریان شماست، می‌توانید به‌طور مستقیم از آن‌ها بازخورد بگیرید با نگاهی به پروفایل خود می‌توانید ببینید چه چیزی را دوست دارند.

شما حتی می‌توانید ببینید که چه کسانی رقبای شمارا دنبال می‌کنند با این کار می‌توانید سلیقه و علایق مشتریان را بهتر بشناسید و خود را با آن‌ها وفق دهید . این کار باعث می‌شود که مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید و کسب‌وکار شما محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند.

اگر استراتژی اینستاگرام شما صرفاً بر پایه افزایش فروش باشد ، موفق نخواهید شد. بنابراین نباید فقط بازاریابی انجام دهید؛ “شما باید از این برنامه در جهت شناخت و محبوبیت برندتان استفاده کنید این بهترین کار ممکن است.”

چرا باید در اینستاگرام پیج بسازیم!

همان‌طور که گفته شد، اینستاگرام در حال حاضر پست‌های تجاری را نمایش می‌دهد، اما همان‌طور که در فیس‌بوک این کار را محدود کرد، در بعضی از پیچ‌های اینستاگرام هم این اتفاق می‌افتد.

یکی دیگر از جنبه‌های این‌که چرا شما باید شروع به ایجاد یک پیچ اینستاگرامی کنید این است که امروزه در حال حرکت آهسته خود به سمت فروش به‌طور مستقیم از پلت فرم هستیم. شما می‌توانید در پیچ تجاری خود به معرفی محصولات و خدمات بپردازید و لینک سایت خود را نیز بگذارید که مشتریان آینده‌نگر به وب‌سایت شما دسترسی پیدا کنند.
اینستاگرام نیز به‌آرامی توانایی برچسب‌گذاری محصولات را در پست‌های ارگانیک خود به راه می‌اندازد. بنگاه‌های تجارت الکترونیک توانایی نشان دادن یک محصول را در پست خوددارند. این برچسب اطلاعات قیمت‌گذاری و لینک مستقیم به آن محصول را در وب‌سایت شرکت  فراهم می‌کند. این ابزارفروش مستقیم است.این تغییرات بازی برای آن دسته از کسب‌وکارهایی مفید است که در پیدا کردن مخاطبان اینستاگرام خود متمرکز بودند.

اینستاگرام

تکامل مداوم

با هر پلت فرم رسانه‌های اجتماعی، اینستاگرام دائماً در حال تغییر است. اما نکته کاربردی این است که هرماه بیش از یک میلیارد کاربر فعال وجود دارد. که با عملکرد درست در جذب مخاطب تنها با سرمایه‌گذاری کمتر ، شما می‌توانید این فعالان را به‌عنوان مخاطبین خود جذب کنید.

همه‌چیز تغییر می‌کند، ممکن است در حال حاضر فروش در اینستاگرام آسان به نظر بیاید، اما ممکن است در ادامه برای به دست آوردن مخاطبین و نمایش پست‌هایتان به آن‌ها دچار مشکل شوید. بنابراین بیشتر از این صبر نکنید و پیچ تجاری خود را در اینستاگرام بسازید!

جوابی بنویسید:

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی منتشر نخواهد شد.

اسلایدر سایدبار

درباره ما

درباره ما

با توجه به اهمیت رو به رشد مسائلی چون فناوری نوین و مهندسی همچنین تجاری سازی ایده ها در عصر امروز elmono قصد دارد با ایجاد فضایی منحصر به فرد و هوشمندانه و ارائه الگوها و سیستم های نوین به شما قدرت کنترل و ارزش آفرینی انچه را که می دانید اعطا کند در این راستا ما برآنیم با ارائه راه حل های جدید و به اشتراک گذاری اطلاعات علمی پاسخگوی نیازمندی های شما در حوزه های علمی و کسب ثروت از ایده های نو باشیم.